Søk i denne bloggen

17. des. 2012

Jul hos Simensen

Jeg personlig er ikke spesielt begesistret for pepperkaker. Da må de i så fall være dynket i melig os non stop. Men jeg synes det hører med til julekosen og ikke minst stemningen å bake sammen med mannen min.
Så i går plukket vi opp litt deig, og satte i gang produksjonen.
Min kjære venn Line tipset om å drysse sukkertøy i pepperkakene, for en fin effekt og god smak.
Vi prøvde og det ser veldig kult ut. Det blir spennende å smake også!

I tillegg rullet Stian marsipankuler som vi dyppet i sjokolade. Jeg liker egentlig ikke marsipan, men den man ruller selv med sjokolade på, sammen med en kaffekopp er ikke så verst altså!


Mmmmm.... Bringebærhjerter.


Marsipankuler


En liten marsipan-Tass. (Tassipan)


Marsipan-trille-sjef


Pepperkakene skal pyntes, men ikke før i morgen. :)


Ingen kommentarer: