Søk i denne bloggen

15. des. 2012

Oppsummering


   

I det siste har det vært så hektisk. Jeg har ikke hatt tid til å strikke eller hekle, blogge eller gjøre ferdig de siste julegavene. Og det lider samvittigheten for. Godt det er en uke igjen. Iiiiik!

Vi hadde superhyggelig pinnekjøttlag her i går. Men jeg føler meg helt mørbanka i dag, etter å ha hatt skuldrene oppunder øra en ukes tid.
I dag har det vært deilig å bare ligge på sofaen, se på film og slappe av.

Nå sitter jeg og prøver å bli ferdig med noen julegaver, jeg har håp, men det ser litt mørkt ut for å bli ferdig...

Jeg må bare prøve å huske og trekke pusten, senke skuldrene og huske på å nyte tiden, ikke bare stresse over at den går. For juletiden er så koselig og fantastisk, og det er så fort å glemme hva den egentlig handler om. Ikke bare kjøpe- og gavemas, pynt, kaker, juletrær og store middager. Men faktisk at det handler om fred, glede og kjærlighet.
Så det skal jeg prøve å huske på, senke skuldrene og nyte de neste dagene så godt jeg kan. :)

Ha en fredfull helg. <3



Noen bilder fra i sommer:









Ingen kommentarer: