Søk i denne bloggen

27. okt. 2013

God søndag

Lite oppdatering fra meg i det siste.
Har prøvd å strikke litt, men alt jeg prøver på blir bare ikke fint og må rekkes opp igjen. Vanvittig frustrerende! 

På torsdag ble jeg filletante til en liten gutt, så nå er jeg i gang med en julegave til han i stedet... Det er så hyggelig når et barn er så etterlengtet og endelig kommer, litt tidlig, men helt perfekt.
Gleder meg til å hilse på både mor og barn snart. 


Nå kommer jula med stormskritt, så jeg prøver å få laget så mange julegaver som mulig.
Jeg synes at det blir feil når jula handler mer om antall og pris på gaver, enn tanken bak.
Så hvert år prøver jeg å heller gi noe med omtanke, i stedet for med tanke på pris.
Håndlagde ting tar tid, og er laget med kjærlighet. Må jo bare like det :)

God søndag!



Ingen kommentarer: