Søk i denne bloggen

12. juli 2011

au au au...

Jeg ble utsatt for min første arbeidsulykke i dag.. Sto og kuttet paprika, da kniven gled og kuttet litt tommel i stedet... Blør som bare rakkern. Får håpe jeg overlever.. Hehe...

Ellers har vi vært på hytettur i Son i helga. Veldig hyggelig.. Gikk inn til Son og kjøpte is på lørdag i knallsol. Deilig!

Ellers hekler jeg noen pulsvarmere for tida. Og en ugle. Får se om jeg kan fikse noen bilder når jeg kommer hjem.. Tenkte det var greit å begynne på julegavene. Samle opp litt nå, så jeg slipper å bli stressa i desember...  :)

Oppskriften på ugla er her , har laget en fra før, nå lager jeg en som er litt større. Pulsvarmerne er en enkel oppskrift fra mitt eget hode.... :)

3 kommentarer:

mArIoNiLoNa sa...

Tuddelidu...
Masse flotte butikker i Køben da, men så mange tips har jeg vel ikke. Hva skal du shoppe da?
Ja, er ikke skoene flotte? De tok knekken på kontoen min, men det er de verdt... Gleder meg til å brukde dem :)

Unknown sa...

jeg skal vel se litt på sko og klær tenker jeg.. :)
Hvor kjøpte du skoene hen? Jeg gleder meg masse til å dra på Tivoli også.. Var dere der?

Skal legge inn noen bilder på bloggen nuh.. følg med! hehe

mArIoNiLoNa sa...

Nopes, vi var ikke i tivoli. Men det nok verdt et besøk. Butikker å shoppe i er det ikke mangel på i Køben. Kan anbefale en liten fransk restaurant som vi fant i "Pistolstrædet",suuuperkoselig. Husker ikke hva det het der, men det kan jeg finne ut av. Der spise vi lunsj, men de har helt sikkert deilige middagsretter der. Rett ved siden av lå den en koselig liten Italiensk restaurant. Skoene er fra Christian Louboutin. Har ønsket meg et par i åååårevis, men har ikke turt å kjøpe noen tidligere. Nå står de til pynt hjemme, og venter på å bli brukt ;)