Søk i denne bloggen

27. juli 2011

I dag går livet videre..

Var i byen i går og la ned blomster og tente lys utenfor domkirken. Det føltes godt å ha vært der, og å ha vist respekt og medfølelse for alle som ble rammet av tragedien på fredag. Samtidig var det godt å få en slags avslutning på det. Selv om nyhetene fremdeles ikke snakker om stort annet, så må man på et tidspunkt la livet gå videre. Og i dag føles det litt lettere å gjøre nettopp det. Jeg følger selvfølgelig med på nyhetene og føler med de som er direkte berørt, , men nå retter jeg blikket fremover og lar tankene vandre til andre ting..


Jeg har begynt på ny bok, etter mange år som fan av filmen "Fear and Loathing in Las Vegas" med den fantastiske  Johnny Depp, har jeg altså begynt på boka. Er veldig spent på den. Den er jo en kultklassiker, og må jo leses!

Fear and Loathing in Las Vegas

Har også begynt å lage ting til eplabutikken min. Har ikke åpnet butikken enda for jeg har jo foreløpig ikke noe å selge. Men nå kommer det snart! Håper det jeg lager blir satt pris på, det hadde vært hyggelig.

Etter jobb skal jeg hente min nye Samsung Galaxy, og jeg håper det skal forenkle prosessen med å laste opp bilder til bloggen. Det hadde vært fint kjenner jeg. Kommer sikkert til å teste i løpet av kvelden eller morgendagen. Så følg med!

-M-

Ingen kommentarer: