Søk i denne bloggen

4. mars 2013

Hola!

I går var vi en tur på Naturhistorisk museum.
Jeg var i det blonde hjørnet, og trodde av en eller annen grunn at det var innglasset og blomster i full blomst der nå.
Det var det jo såklart ikke. Det er jo mars!!
Men jeg fikk tatt noen bilder allikevel, det var litt av grunnen til at vi dro.
Men da blir det ny tur til sommeren. Min store lidenskap er jo å ta naturbilder.
Vi hadde uansett fint vær og hyggelig selskap, så det ble en bra tur ut. Det var også utrolig deilig å føle at vi hadde gjort noe på en søndag, ikke bare sittet på ræva og sett på tv. -sånn som vi pleier.

Så til dagens irritasjonsmoment:
Jeg ser på "fire stjerners middag" hvor liksom kremen av norske kjendiser skal lage mat til hverandre. Men hvem er disse folka?????
Jeg kjenner igjen Jenny Jensen, men de andre er totalt ukjente. Norge er offisielt tomt for kjendiser! Det er litt tragisk at de tydeligvis må bruke folk som jobber bak kameraet eller noe. Haha. Jeg vil se kjendiser, og ha kjendissladder. Ikke se på han som er gift med en avdanka NRK-hallodame!

Jaja, god kveld!

Ingen kommentarer: