Søk i denne bloggen

30. mars 2013

Genser genser genser genser!

Genseren er ferdig!!! Det har tatt lang tid, men nå er det endelig gjort.
Jeg synes at armene og selve genseren ble litt kort, så jeg strikket på vrangbord. Jeg er jo så lang selv med apearmer, og da må jeg ha lange ermer.

Genseren er strikket i Hexa 911 Sand fra Du store alpakka, den er tykk, varm, myk, varm og helt fantastisk å ha på!
Nå er det bare å vente på at den sure vinden gir seg, så jeg kan gå ut i bare genser i sola!

Forøvrig fant jeg denne artikkelen på nett i går, som forklarer at Skappelgenserhysteriet fremdeles ikke har lagt seg. Strikkegenser er fremdeles trendy. Som igjen betyr at nå er jeg supetrendy. Hurra..

ARTIKKEL

Nei, jeg er IKKE gravid!! Bare feit, jobber med å gjøre noe med den saken..






Ingen kommentarer: