Søk i denne bloggen

30. mai 2013

Day Challenge: Dag 9. Pet Peeves

Pet Peeves: irritasjonsmomenter ved andre.
Definiasjon fra Wikipedia: pet peeve is a minor annoyance that an individual identifies as particularly annoying to them, to a greater degree than others may find it

Altså, noe som irriterer meg, som kanskje ikke andre ville irritert seg over.
Igjen irritasjonsmomenter. Er det egentlig noe som ikke irriterer meg? Noen ganger er bare det faktum at noen er i samme rom som meg og puster nok til å være irriterende.
Jeg vet, jeg er utrolig lystig og sjarmerende. Lett å ha med å gjøre i grunn. Her vil jeg påpeke at Stian giftet seg med meg av egen fri vilje, så han får leve med den sure kona si. Kanskje jeg var blidere for 4/9 år siden?

Tilbake til temaet.
Det irriterer meg grenseløst når snusere spytter snus i glass/kopper som jeg må vaske.
Å miste ting på gulvet.
Tomflasker.
Folk som ikke svarer på Face/meldinger/tlf etc... Jeg blir sprø.
Folk som ikke følger opp det de lover.
Plystring.
Skurr på radioen.
Naboer
Klikke/pipe/smattelyder
Paraplyer
Ringelyder(har alltid tlf på lydløs)
Doruller som henger "feil vei"
Å være klissete på hendene

etc etc

Jeg er ofte irritert. Nuff said.


Ingen kommentarer: