Søk i denne bloggen

26. mai 2013

Wienerbrød, trening etc...

Har ikke blogget på en evighet. Ikke har jeg bakt noe på lenge, strikkingen går det trått med og fritiden bruker jeg som regel på trening eller drikke meg full med gode venner. Hehe.
Neida.... Joda...

Til 17 mai bakte jeg wienerbrød da. Det var veldig enkelt, og ser vanskelig ut. Akkurat sånn jeg liker å bake.
Jeg kjøpte to pakker med frossen butterdeig, disse deles i to, og kjevles litt ut til firkanter.

Ha på en spiseskje ferdig vaniljekrem, brett hjørnene inn over kremen og stekes ca 10-12 minutter på 225 grader. Avkjøles, og ha på melis. Tadaaaa! Smaker godt og alle blir imponert.


Treningen går det fremover med. Det er morsomt å se at jeg orker mer, tar i mer og kan legge på litt mer vekt hver uke. Kan såvidt begynne og se litt resultater også. Så nå har jeg skikkelig blod på tann.... Derfor er det stort sett det jeg fokuserer på for tida.

Jeg skal lage ferdig de prosjektene jeg har begynt på, men tviler på at det blir så veldig mye strikking fremover, hvertfall de dagene det er sol.

Hele helgen har jeg sittet på verandaen og svidd flesket. Deilig!
Håper på mange sånne dager i sommer.

Når det straks mer hvitvin og litt is,
God søndag!









Ingen kommentarer: