Søk i denne bloggen

19. jan. 2014

Uka som gikk

Jeg har klart å holde meg greit i aktivitet denne uka.
Jeg prøver å komme i form og bli kvitt litt overflødig fett. Så da er det bare å stå på.... Sukk.
Skulle ønske jeg kunne spise hva jeg ville og ikke trene, og samtidig være tynn. Sånn som jeg var i ungdomstida. Sukkkkkk......

Et godt tips for å holde seg i bevegelse er å gå hvis du kan.
Jeg går mye til og fra jobb, og det blir fort 4km pr dag bare der. 

Min uke:

Mandag, gikk til jobb. 4 km
Tirsdag, gikk til jobb. 4 km
Onsdag, gikk til jobb, buss hjem. 2 km.
Torsdag, joggetur 20 min.
Fredag, fridag.
Lørdag, trenigssenteret 1 time.
Søndag, svømming 50 minutter.

Det ble en del det faktisk! Bare holde det ved like, og spise sunt så er det håp for sommeren. :)

Går man på en smell, kan man alltid begynne på nytt dagen etterpå. Det er gleden ved det hele. 

Nå er det Bloggerne på tv2 Bliss. I. Love. It!!

Amaryllisen fra desember. Fremdeles i full blomst. 



Ingen kommentarer: