Søk i denne bloggen

30. mars 2016

Påskehare! ...eller.... påskehund??

Påsken er over, og jeg er endelig ferdig med påskeharen. Det er alltid tusen ting å gjøre, så det er ikke alltid jeg har mulighet til å priorotere håndarbeid. Dessverre... Og det er ikke alltid jeg har ork på kvelden. Noen ganger vil man bare krype inn i en god armkrok og se på noe teit på tv.

Heldigvis har ikke fugleungen noen formening om tid, påske eller forventninger, så han ble bare glad for en ny leke. 

Den er heklet helt på måfå, uten oppskrift. Har bare økt litt her og der og latt det bli som det ble. Men den er myk for gutten min å holde i, fin å tygge på og helt trygg å leke med for han. Og det er jo det viktigste. 


Jeg innser at den kan like gjerne se ut som en hund. Så da er det en hybrid påskeharehund. 

Ingen kommentarer: