Søk i denne bloggen

28. mai 2016

eBaykjøp jeg er fornøyd med

Etter noen år med shopping på eBay, har jeg lært at man må være litt selektiv. Ting ser flott ut på bildene, men er ofte ikke det samme når det dumper ned i postkassa. Det er som regel ikke krise, med tanke på at det er så billig, men hundre kroner her og der blir fort mye penger.

Så her er noen tips til ting jeg er fornøyd med.

*Tom´s sko* Jeg bestilte min vanlige størrelse, og de passet perfekt.

Sokker. Jeg elsker disse sokkene, ikke bare er de billige, men veldig myke og søte også.

Fjällrevensekk. Jeg kjøpte denne til lillemann, så han kan ha den til skiftetøy, bleier etc når han begynner i barnehagen. Kvaliteten virker veldig bra og den er klin lik den ekte sekken, men til en brøkdel av prisen.

Dette skjerfet er så stort og mykt og deilig. Elsker det!

Det var noen av mine innkjøp som jeg er fornøyd med. Håper de kan komme til nytte for noen andre også. :)




Ingen kommentarer: