Søk i denne bloggen

12. aug. 2011

Ferie!!

Hurra! Endelig ferie!  Vi hadde noen superfine dager i København, med masse god mat, øl og shopping!

Vi kom hjem på tirsdag, men jeg har ikke klart å samle sammen noe som helst initiativ til noe som helst før i dag.. Jeg har ikke hatt lyst til å gjøre noenting, samtidig har jeg vært rastløs. Da er det ikke så lett..

Men i natt drar min kjære til Femunden på hyttetur, og jeg blir igjen alene. Så da MÅ jeg aktivisere meg litt. Så derfor har jeg lagt litt venninneplaner, og i dag bestilte jeg meg masse bilder fra tidligere av til frekalling.. Noe skal i album, mens andre ting er gaver og hobbyprosjekter. Gleder meg!
I tillegg ser leiligheten bomba ut, så da kan jeg jo bruke alenetida til å skrubbe den fra topp til tå. Det blir nok ålreit...  

Har fikla litt med layouten på bloggen i dag.. Noen kommentarer??

Håper alle får en flott helg med masse sol!

1 kommentar:

Camilla sa...

Virker som dere har storkost dere i København. Me like:) Liker også layouten på bloggen. Leyout har mye å si. Moro å leke med det! Synes det du har valgt passer veldig bra til din blogg om hekling! Blir spennende å føle prosjektene dine. Flink du! Koselige muffinser, cupcakes eller hva du vil jeg skal kalle dem:)

Klem fra nabo'n!