Søk i denne bloggen

14. des. 2011

Dagens tortur..

Da var det bevist. Armen kommer til å falle av etter overhekling..
Haha, neida.. Men nesten. Kombinasjonen av ekstrem hekling, og repeterende musebruk på jobb gjør av skulderen har vært veldig vond, og armen veldig nummen i det siste.
Det ble påvist en såkalt tendinose(veldig irritert muskel inni skulderen), men heldigvis ikke senebetennelse(tendinitt).. Enda. 
Så, får å få bukt med jævelskapen, fikk jeg trykkbølge på muskelen i dag. Både foran og bak. 
Det var ikke så vondt som jeg trodde, selv om jeg var driit nervøs før det startet.
Det føles som strøm inn i armen, som får muskelen til å trekke seg sammen inni, og blir ganske ubehagelig etter hvert.
Men det føltes bedre ut med en gang, og vi skal kjøre en gang i uka i to uker til Så blir det nok bra serru.
Armen får nok hvile litt i mellomtiden. Så jeg koser meg med blogglesing og Unge Mødre på tv. :)

Slik ser djevelskapen ut. Hehe..

Ingen kommentarer: