Søk i denne bloggen

14. apr. 2012

Fylla har skylda, ikke jeg.

I dag våknet jeg med tidenes fyllesyke, etter en særdeles vellykket tur ut med jobben i går.
Jeg blir lett fyllesyk, og det fikk jeg erfare igjen i dag. Det var selvfølgelig ikke min skyld, men det glasset med sjampanje jeg drakk.. Hehe..



Da jeg hadde sovet av meg det verste, kom jeg på at jeg hadde jo satt en brøddeig før jeg gikk i går.
Det var en oppskrift jeg har fått anbefalt, som skulle kaldheve over natta.
Deigen stekte jeg i jerngryte i ovenen, og gjett om det ble sprøtt og godt! Kjempenam!!!

Jeg personlig hater å ta i deiger, og baker derfor veldig sjeldent gjærbakst. Men dette skulle bare røres sammen, stå over natta, og smelles rett i ovnen. Latterlig enkelt. 
Anbefales på det varmeste!


Mmmm... Ser det ikke godt ut?

Ingen kommentarer: