Søk i denne bloggen

3. apr. 2012

Høna mi

Ok, jeg gambler på at mamma ikke er på nett på hytta, og at hun ikke leser bloggen. (vet ikke om hun gjør det til vanlig heller forsåvidt) :)

Mamma har bursdag til lørdag, og skal få en vinhøne av meg. En strikket sak man kan ha vinposen sin inni i stedet for i kartongen. Som vanlig jukser jeg litt med å hekle der jeg kan, men kroppen er strikka. Bunnen og vingene blir jukset til. hihi... Det finnes ikke den oppskrift man ikke kan jukse litt ned..

Nå er kroppen laget, og nakken og skulderen min føles herpa ut. Hehe... Den ser ikke ut som noen høne for øyebkikket, men den skal ha vinger og kjøres noen runder i vaskemaskina for å krympe først. Så får den øyne, nebb og bein.
Har aldri laget denne før, så det er veldig spennende!

Ser vel at dette blir høne vel??

I gang med bunnen.

Vennligst ignorer tv og annet skrot i bakgrunnen. 



Ingen kommentarer: