Søk i denne bloggen

4. apr. 2012

Skjerpings!!

Jeg skulle jo starte et nytt og bedre liv -igjen, men så har det dabbet av litt i det siste.
Mars var ingen god måned, og det ble derfor mye innesitting.
Dette synes jo også ganske tydelig på min ikke fullt så smekre kropp, så nå blir det andre boller!

Hadde store planer om å jogge både på mandag og i går, men ble sittende i sofaen og strikke og med hånda i skytteltrafikk mellom bollen med M&M, og munnen.. Sukk.

Nå kommer det noen etterlengtede dager med fri, så hva passer vel bedre da enn å trimme litt? Da har jeg både sol og anledning, så ingen unnskyldninger!

På med løpebuksa og bikkjene, her skal det trimmes. Begynner å innse litt sånn angstfullt at iForm-løpet i juni også nærmer seg med stormskritt... Hva har jeg gjort??  (neida, tror nok jeg skal klare 5 km om jeg så blir sist)

Hvis jeg klarer å være flink nå , skal jeg spandere på meg noe nytt treningstøy når skattepenga kommer. Kanskje det hjelper med shoppingpremie for motivasjonen??

Vi har forresten fått Nespresso Lattissima på jobben (deluxe kaffemaskin, ladida! )  og da ser frokosten på Ryen slik ut, yummiii!  :


Ingen kommentarer: