Søk i denne bloggen

10. nov. 2012

God lørdagsmorgen!

God morgen!!

Klokka er 10, jeg har allerede vært ute og løpt, spist frokost, dusjet og sitter med Tassegutt i armkroken og drikker kaffe. Lykke!

Skal vaske litt, handle litt og så kommer min kjære Therese på vin, middag og film. For en fantastisk helg!

Jeg heklet litt i går, jeg prøvde meg på en oppskrift på pulsvarmere med uglemønster i går. Men jeg fikk det bare ikke til!!!! Jeg skjønner forsåvidt oppskriften(den er på engelsk) men mønsteret blir bare ikke riktig. Argh!! Skal prøve igjen med et grovere garn, kanksje det får frem strukturen i mønsteret bedre. Hm..  Irriterende. Så da lagde jeg mønster selv i stedet. Hehe..
De er ikke helt ferdige da, men her er det foreløpige resulatet.
Forøvrig elsker jeg garnet jeg har brukt. Økologisk ull- og bomullgarn  fra Rowan/Amy Butler. Utrolig mykt og kjempefin farge. 

God helg!

sikk-sakk krysmønster på midten, og så kommer det en bord på toppen.

Tassegutt overvåker skrivingen min.

1 kommentar:

Therese sa...

For en perfekt lørdagsmorgen! Gleder meg til en perfekt lørdagskveld :)