Søk i denne bloggen

21. nov. 2012

Ideer

Jeg ble nesten ferdig med Wilmajakka på søndag, etter noen timers intensiv turbohekling for å bli ferdig til barnebursdagen. Men tror du ikke jeg manglet garn til TO rader!!! Finnes det noe mer irriterende??
Så da får jeg bare håpe jeg finner et nytt nøste med det samme garnet, det er ganske lenge siden jeg kjøpte det inn. Sukk...
Så da er det enda et uferdig prosjekt som havnet i kurven. Det begynner å bli noen nå.
Så da er det bare å kjøre på med ulltrøya, som tar hundre år å få ferdig føles det som. Hele genseren er bare ribbestrikk, så da føles det som det tar så lang tid. Men den blir fin!

Fant denne oppskriften, det skjerfet så så mykt og digg ut. får legge det i *vil lage når jeg får tid*-haugen min. :)

LINK


Mykt og deilig! Fra PurlBee


2 kommentarer:

Elin sa...

Så koselig og fin blogg du har Marit! Nydelig hals du har laget der. :)

Unknown sa...

Hei Elin, tusen takk for det :)
Jeg har ikke laget akkurat denne selv, men håper å få gjort det en dag. :)