Søk i denne bloggen

31. mars 2014

Lunsjtips

Jeg lagde min Marits patenterte kremet tunfisksalat igjen forrige uke, rullet inn i de nye tacolefsene. Det ble så godt! Sunt og godt, perfekt lunsj. Hurra!

Oppskrift(hurtigvariant):

1 boks tunfisk i olje(hell av oljen)
1 boks med mais
Litt purre
noen salatblader
1/2 paprika
1/2 boks rømme
ca 2 ts dijon/idun sennep
ca 1 ss majones
salt og pepper

Alt røres ihop, og danderes på lefse. Nyyyyyyt! Jeg har laget en litt annen versjon før, den finner du HER.

Jeg fikk Stian til å smake, men han rynket på nesa. Ingen fan av tunfisk den der... Men da ble det desto mer på meg. Win!


Jeg prøver iherdig å gå ned litt i vekt. Har lastet ned Lifesum på tlf, og trener yoga hjemme til den store gullmedaljen. Men det går saaaaaakte. Hvertfall når jeg saboterer for meg selv i helgene. Må slutte å treffe folk i helgene, bare sitte hjemme og drikke vann. Trist, men effektivt.

Mulig at jeg tester ut en ny lunsj-idé i kveld. Blir det bra legger jeg ut tips. 

Jeg har forresten sydd inn en bukse, som jeg ble kjempefornøyd med! Men jeg må få tatt bilder av den før jeg legger ut. 

Ingen kommentarer: