Søk i denne bloggen

23. mars 2014

Nye favoritter


God søndag!
Jeg har noen nye favoritter, jeg bare må dele med dere..
Den første er en ansiktsrens fra Linda Johansen. Jeg har brukt den morgen og kveld i snart en måned nå, og jeg ser stor forskjell! Huden er friskere, og renere. I tillegg får jeg mye mindre urenheter enn jeg gjorde før, hurra! Jeg klæsjer på før jeg hopper i dusjen, og vasker av med rensevotten, også fra Linda Johansen. Resultatet er fantastisk, anbefales på det varmeste!
I tillegg er produktene 100% dyrevennlige, og det er jo et superpluss i seg selv.
Rensen lukter himmelsk mandel-marsipanaktig og har en god konsistens å smøre på... Love it!

Bildet er fra http://www.lindajohansen.no/
Bildet er fra http://www.lindajohansen.no/
                             


Begge produktene kan kjøpes HER



 











Det andre produktet jeg har forelsket meg i er håroljen fra Marc Anthony. Bare pump litt olje i hånda etter en dusj, og fordel i fuktig hår. Håret blir lett å gre, og utrolig mykt og blankt. Det beste er at det blir ikke fett, og lukter godt.

Kan kjøpes på Vita. 
Bildet er fra www.vita.no
 


Det var mine tips for i dag. God søndag videre, jeg prøver å få bølgene ut av kroppen etter danskebåttur fra fredag til lørdag.. 



Ingen kommentarer: