Søk i denne bloggen

2. mars 2014

Selges!

Jeg driver og rydder opp litt hjemme, og i stedet for å kaste ting som er fullt brukelige, kan jeg heller prøve å selge de... Skal også legge ut ting jeg lager for salg.
Derfor oppretter jeg en egen fane hvor alt blir lagt ut.

BTW... Ny data!!! Det gjør det 1001 ganger lettere å opprettholde bloggen.. Hurra!

Jeg starter med å selge unna disse Lavkarbo-kokebøkene.
Jeg testet lavkarbo i en uke for snart 7 år siden.. Det var velig effektivt, men ikke en livsstil for meg.
Så nå tar de bare opp plass i skapet på kjøkkenet, bak mel og bakekakao.

Jeg selger de for 450,- + evt frakt. De er nesten ikke brukt, og er i meget pen stand, med unntak av Ketolyseboka. Den har guknet litt, og mistet omslaget. Ellers god stand.

Samlet pris er 450,-    ny pris i bokhandelen er på 1445,-   du sparer derfor nesten 1000,- !

Skrik ut hvis du er interessert :)

Nedenifra og opp:
Ulrika Davidsson: Lavkarbo, 100 LCHF-oppskrifter
Hexeberg: Frisk med lavkarbo 100 oppskrifter
Dahlqvist: Doktor Dahlqvists kokebok
Andersen: Slank med ketolysekuren
                :Mat som forbrenner fett

Ingen kommentarer: