Søk i denne bloggen

25. mai 2014

DIY gjenbruk av øredobber

Denne helgen er det ett år siden farmor døde. Ett år har bare rast av gårde, hvor ble tiden av?
Jeg fikk noen øredobber etter henne, men de var med klips bakpå og det er jeg ikke så glad i.

Så jeg brukte en tang og fjernet klipsen, jeg hadde heldigvis noen øredobb-bakdeler fra Panduro liggende, så da var det bare frem med limpistol og vips! Nye øredobber :)

Jeg synes de er søte, og det er hyggelig å ha et minne på seg.

Foto       Foto

I morgen skal jeg møte mitt o store idol, Neil Gaiman!!! Jeg elsker bøkene hans over alt på denne jord, så får håpe jeg klarer å tøyle fjortistendensene og ikke kaste meg hemningsløst over den stakkars fyren. Haha.... Har du ikke lest noe av han ennå, er det sannelig på tide! Geniale bøker med fengende historier. Det er gjerne noe overnaturlig som skjer med vanlige mennesker i vår verden, så jeg håper alltid at det han skriver har et snev av sannhet i seg. Det er jo lov å håpe!

Ellers håper jeg alle får en fantastisk søndag!

Her er et bilde av farmor og meg fra bryllupet. Borte, men ikke glemt. <3




Foto

Ingen kommentarer: