Søk i denne bloggen

14. juli 2016

*oppskrift* pizzasnurrer ala Chicago

Da vi var på Gran Canaria i februar, spiste vi på en pizzarestaurant som serverte en fantastisk god pizza som het "Chicago". Den hadde biffstrimler, cheddar, rødløk og bbq-saus på, og den var så god!!

Vi har vært en uke på hytta, og hadde med oss en del pålegg hjem som måtte spises opp nå. I tillegg har mannen akkurat begynt å jobbe igjen, så jeg tenkte kanskje han ville bli glad for en spiselig oppmuntring. Så da ble det pizzasnurrer!


Jeg lagde pizzadeig etter Matprats oppskrift, og av fyll brukte jeg:
 ketchup
Heinz bbq-saus
1 rødløk
4 skiver cheddar
raspet ost(ca halv bit)
kalkunpålegg
skinke
salami


Kjevle ut deigen. Jeg kjevlet den litt tynn, og med så mye fyll ble den litt vanskelig å rulle sammen og dele opp. Men det finner du ut av selv.
Jeg smurte ketchup og bbq-saus utover, la på fyll, og så rullet jeg sammen så godt det gikk.
Skjæres i passe store biter(som med kanelsnurrer) og så legges de på bakepapir på stekebrett.

stekes ca 15 minutter på 225 grader.


 ENJOY!



Ingen kommentarer: