Søk i denne bloggen

21. juni 2016

Hals i Hverdags fra Du store Alpakka *sponset*

Det første produktet av garnet fra Woolspire er ferdig! Egentlig har det vært ferdig en stund, men jeg har rett og slett ikke fått tid til å sette meg ned og få tatt bilder.
Hverdags-garnet er en blanding av 60% alpakka og 40% ull. Det er mykt og deilig å ta på, samt å jobbe med, og jeg vil tro det varmer godt utover høsten og vinteren. Anbefaler dette virkelig til slike bruksplagg, og er i gang med en jakke til lillemann nå, som jeg håper blir god å ha når kulda kommer.  



Jeg har ikke klippet av trådene enda, men det kommer. Måtte bare prøve den på mens han sto oppreist.  Oppskriften kommer fra Den store guttestrikkeboka, og var i grunn strikket i løpet av en kveld. Elsker kjappstrikkede prosjekter!


Ingen kommentarer: