Søk i denne bloggen

26. sep. 2012

FAPF -redd en hund!

Min lille, søte Tirasnupp er en omplasseringshund fra Ungarn. Hun ble omplassert fra FAPF via den norske gruppa Budadogs, som nå dessverre har avsluttet sitt fantastiske arbeid.
Disse ildsjelene redder gatehunder fra gata og fra innhegninger hvor de skal bli avlivet.
De hundene som er fysisk, og psykisk i stand til å bli familiehunder blir dermed sterilisert, chippet, og vaksinert etter alle kunstens regler, og deretter adoptert til nye familier utover hele Europa. Er ikke det fantastisk?!

Jeg har forelsket meg fullstendig i lille Gloria, og skulle så gjerne gitt henne et godt hjem hos oss. Men jeg har ikke plass.... Jeg skulle så inderlig ønske at jeg bodde i hus akkurat nå!!

Men hvis du har plass i hjemmet og hjertet ditt, og kunne tenke deg å ta til deg en liten sjel som trenger litt omsorg. Ta kontakt med meg eller FAPF. Jeg kan garantere at du ikke vil angre!

Kontakt: 

FAPF Facebookside: FAPF         

Gloria, mitt lille hjertebarn, se så skjønn!





Tira'n min:

 





Ingen kommentarer: