Søk i denne bloggen

6. juni 2016

Babyteppe

Endelig ferdig!!!
Dette lappeteppet begynte jeg på da jeg gikk gravid! Men det endte opp med å bli et evighetsprosjekt uten like. Både å lage alle lappene, men så har det ligget og ventet på montering ganske lenge.

Men nå er det ferdig. Det er laget kun med bomullsgarn, så tipper det blir deilig for fugleungen å bruke litt utover sommeren.

Jeg har blitt spurt om et samarbeid med Woolspire, så nå sitter jeg å venter på å få tilsendt garn som jeg ska lage noe fint av. Gleder meg!

I tillegg har jeg en ide om å lage noe som skal legges ut for salg, men må bare kjøpe utstyret først. Så jeg har mange ideer som forhåpentligvis skal settes til liv i løpet av sommeren. Følg med!





Lappene er laget i forskjellig struktur, men med samme garn for å få litt liv i det. Og jeg ble rett og slett ganske fornøyd med resultatet. 

1 kommentar:

Ugla sa...

Kjempefint pledd, fine farger du har valgt.
Lappetepper med forskjellig strukturstrikk er gøy.