Søk i denne bloggen

12. juni 2016

God søndag!

Titter innom for å si god søndag!
Denne uken(som alle uker) har gått i et salig kjør...

Jeg har strikket iherdig på shortsen til lillemann, i håp om å få den ferdig til bursdag i dag. Og sannelig ble den ferdig også! Ble faktisk ganske fornøyd med den. Oppskriften er fra Den store guttestrikkeboka, en nydelig bok med mange oppskrifter som jeg gleder meg til å prøve ut. Alle som en!

Her er det ferdige resultatet:

Jeg har alltid lurt på hvordan man lager snor selv, nå fikk jeg svaret og det er lettere enn jeg trodde.


Gleder meg til å prøve den på etterpå!




I tillegg har jeg hentet garnet jeg har fått tilsendt fra Woolspire. De kontaktet meg og spurte om jeg ville teste ut garnet deres, og det ville jeg jo så klart! Så dette gleder jeg meg til å lage noe fint av. Kanskje noe varmt lillemann kan bruke når han begynner i barnehagen. Han skal begynne om bare litt over en måned. Hvor ble den tiden av?????


Håper du har en nydelig søndag, og at du deler den med noen du er glad i. 

Ingen kommentarer: