Søk i denne bloggen

7. sep. 2011

Endelig litt energi!

I dag har jeg endelig littebittegranne energi til overs etter jobb.
Har ikke blogget på en evighet, men det er litt fordi det ikke har skjedd noe, og også pga manglende motivasjon....    Men i dag!! I dag var det kjempefint vær etter jobb, så da gikk Tass og jeg en ekstra lang tur. Så nå går vaskemaskinen, og oppvaskmaskinen for fullt, og Tass skal få seg en dusj etter 16 and pregnant... Jeg eeeeeeelsker alle programmer med unge mødre, hihi, det er min hemmelige besettelse...
Jeg hadde veldig lyst til å bake, men tror jeg utsetter det til lørdag. Da skal Stian på transportmesse, og jeg kan være husmor og bake litt.. :)

Dette blir et laaangt blogginlegg ser jeg. Hehe.... Men det er godt å få ut litt etter en såpass lang pause..
Har følt meg skikkelig langt nede i det siste.. Hodet og kroppen verker konstant, og humøret har generelt vært på bånn. Føler at jeg konstant går rundt og er sur og grinete, samtidig som alle mennnesker rundt meg går meg på nervene.... hehe... Men det virker som det kanskje lysner litt nå.. Håper det for alle de andre sin skyld. Hehe..   Er ikke noe gøy når man konstant er trøtt og sliten. Urk..

Så nå skal jeg prøve å følge opp litt oftere.. :)

Et usedvanlig lekkert bilde av Tassegutten og meg... hihi.

Ingen kommentarer: