Søk i denne bloggen

15. sep. 2011

Sporty!

Jeg har begynt et nytt og bedre liv....... igjen...
Dette er noe jeg gjør ganske ofte, men som jeg tenker: da er hvertfall motivasjonen på plass, selv om jeg ikke er så flink til å gjennomføre alltid. Men da går det ikke så lang tid før jeg begynner på nyttt.

Jeg har veldig lenge tenkt på å melde meg inn på Elixia. Men jeg synes det å betale 700 kr i mnd for å trene er DYRT! Og med tanke på at jeg kjenner meg selv, og min manglende evne til å gjennomføre mine store, flotte planer, er det så surt å betale 700 kr som støttemedlem..

Så derfor har jeg bestemt meg for å jogge. Igjen.
Prøvde meg på dette i fjor også, og det holdt vel et par uker. For jeg liker egentlig ikke å løpe.
Men nå skal jeg prøve meg i en litt mindre skala. Begynne med to ganger i uka, og se hvordan det går.
Så nå blir det spennende fremover..

Ønsk meg lykke til! Kanskje du snart ser meg og Tass jogge forbi der du bor. Hehe....


Bildet har absolutt ingenting med innlegget å gjøre, men jeg måtte teste ut kameraet på dataen. Haha..






1 kommentar:

mArIoNiLoNa sa...

Du kommer til å klare det, bare ikke bruk opp all energien til å begynne med. Og pass på beina. Men igjen, du jobber jo på rett plass :)