Søk i denne bloggen

16. sep. 2011

Snuuufs...

Våknet snufsete og tett i bihulene i dag, og har bare blitt verre utover dagen... Stakkars meg. Hehe...
Så nå har jeg benket meg til med blader, solbærtoddy, potetgull og brus.. Og litt vann.

Satser på at det hjelper, for i morgen skal vi først bowle og så spise god mat med godt drikke hos Kenneth og Therese.
Gleder meg til det! :) Har ikke bowlet på mange år, så det blir spennende.

Var i byen en kjapp tur etter jobb i dag og møtte min kjære Runa. Hun reiser til Berlin på søndag, og blir borte frem til jul.. Kjempestas for henne, trist for meg. Men Stian og jeg skal reise til Berlin på besøk, og DET gleder jeg meg masse til!

Da jeg sluttet på Ark i våres, så fikk jeg et gavekort til å kjøpe meg en ny alv. Disse alvene er det Runa som har begynt å samle på for meg, og de er utrolig nydelige. Etter utallige forøk, har jeg ikke klart å finne butikken som selger de. Så da viste hun meg i dag. Hun hjalp meg å plukke ut den rette alven også, så det passet jo fint... :) Takk Runa, gleder meg til å se deg i november kjære! :)

Fine alven  :o)




Ingen kommentarer: