Søk i denne bloggen

20. feb. 2012

Fullført prosjekt

Jeg har store planer om å begynne å fullføre det jeg begynner på av prosjekter.
Derfor har jeg brukt helgen på å gjøre ferdig et pledd som skal sendes til Amandaprosjektet, har laget en av to tøfler som skal sendes inn, så den skal gjøres ferdig denne uka.
Etter det har jeg noen maleprosjekter på gang... 
2012 skal ikke være et år hvor jeg utsetter ting. Det er jo så deilig når ting blir gjort unna! Man kan klappe seg på skulderen, si godt gjort, og glede seg til å ta fatt på nye ting..

Så, her er pleddet. Mamma har strikket rutene, jeg har heklet kantene. (det er større, bildet er et utsnitt)




4 kommentarer:

mArIoNiLoNa sa...

så flink du er. Det ser kjempebra ut :)

Unknown sa...

Takk for det søta :)

Skal begynne på nytt babyteppe nå... :) Er visst noen som får baby snart. hehe

Gianna sa...

Så fint :) Jeg trodde det var en "lapp" ved første øyekast siden det så så lite ut på bildet :P

Unknown sa...

Hehe, takk for det. Det er ganske lite, siden det er til prematurbarn. Mindre enn et vanlig babyteppe, sånn sett... Men litt større enn det ser ut på bildet da.. :)