Søk i denne bloggen

12. feb. 2012

Lørdagen

I går var jeg husmor uten sidestykke.
Min kjære har vært nede for telling pga influensa, og det var morsdag i dag. Så da var det bare å svinge seg over grytene!
Til min kjære mamma lagde jeg kake, inspirert av Manuela med bloggen passionforbaking.com.
Selve kaken er en devil´s food chocolate cake, med vaniljekrem og bringebærfyll. På toppen pisket bringebærkrem og hvit sjokoladeglasur som er lagt i "ruffles" med en Wilton 104-tipp. Yummy!



Før pynten kom på.

Til min kjære mann ble det calzone og sjokolademousse. Nam!

Monstercalzone


Alt ble veldig godt, men det tar tid, krefter og blir MYE oppvask! Hehe...

I dag, søndag, har jeg vært i kirken og sett Wilma få 4-årsboka si, og så spist kake hos mamma.. Veldig koselig!
Håper du også har hatt en fin helg.

Ingen kommentarer: