Søk i denne bloggen

16. feb. 2012

Kveldens hobbyinnsats

Jeg ble så inspirert av mine fantastiske gode innkjøp i dag, at jeg måtte bare hive meg over symaskina!
De nye, fine nålene mine må jo ha et sted å bo, så da lagde jeg nytt hus til dem. :)

Laget mest på øyemål, gidder ikke ta meg bryet med å måle så nøye når jeg lager til meg selv. Hehe... Så ja, jeg vet at sømmene er skeive.   Ble veldig fornøyd selv. De er foret med et tynt lag platevatt, så de holder formen bedre enn det etuiet som forsvant i hundemagen....


                                                    Baksiden på etuiet til strikkepinnene.


Framsida

Inni 

Oooops, en liten feilberegning med plassering av sløyfa. Men det funker. Framsida

Baksida. Legg merke til matchende knapper. :)

Inni..  De få nålene jeg har igjen...

Inni.. Masse plass til nye nåler, og til saksa.