Søk i denne bloggen

29. feb. 2012

Kjolen!

I juni skal jeg i bryllup til min kjære venninne. Og når man skal i bryllup må man ha en smashing kjole, så da fant jeg denne på eBay. Kjole, underskjørt og frakt til den nette sum av 600 kroner.

Jeg er så fornøyd! I tillegg er den veldig lett og fin i stoffet. Jeg var litt bekymra for å ha halterneck med den mongo nakken min, men heldigvis lå tyngden rundt livet.

Den kom i går, og jeg var spent på å prøve den. Heldigvis så satt den som et skudd!
Må bare fikse noen rålekre sko og en knallrød leppestift, så er jeg klar for fest!

Vær vennlig og ignorer ræva bildekvalitet, måtte bruke selvutløser på mobilen. :)

Den fødte modell ja. *kremt*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Du ser smashing ut altså! Marion

Unknown sa...

Takk for det kjære :)