Søk i denne bloggen

19. mars 2012

Helgen

Da var helgen over, og en ny uke begynt.
Jeg starter uka med å være i skikkelig dårlig humør, det er herlig.
Det eneste jeg har lyst til er å sitte hjemme og strikke, men så må jeg jobbe og så på ekstra korøvelse i kveld. Sukk...

Vi var i Telemark i helga, koste oss masse med å være ute og sammen med gode venner. :)
Det er så hyggelig og treffes, bare så synd at det blir så sjelden..

Fikk strikket masse på babyteppet, så nå er selve teppet ferdig og skal bare ha en fin kant rundt.
Ettersom jeg sitter igjen med litt garn, tenkte jeg å lage noe mer som matcher. Og hva er vel søtere enn denne lua??  Denne måå jeg bare prøve meg på. Mulig jeg prøver å jukse den til, og hekle i stedet for å strikke. Vi får se, blir morsom å knote litt med.. Har aldri laget babylue før... 

fra http://neannersshop.blogspot.com


Ha en fin dag, jeg håper den går fort... 

2 kommentarer:

mArIoNiLoNa sa...

Ikke vær i så dårlig humør'a! Nå kommer jo jeg innom snart :)

Unknown sa...

Jammen, det blir jo hyggelig da! :)
Kanskje du får meg i bedre humør?