Søk i denne bloggen

2. mars 2012

...og vips!

En kjedelig, grå boks ble fargerik og fin! :)

Hadde en Sætres peppekakeboks liggende. Boksen er jo fullt brukandes, men ikke i sin opprinnelige form.... Godt jeg hadde papir og lim liggende... Føler meg  kreativ i dag, så vi får se hva for noe mer som plutselig dukker opp utover kvelden.



Slik var den da jeg begynte. En vanlig, grå metallboks.

Lokket ble rosa.


Langsidene fikk kontrastfarge. På kortsidene har jeg beholdt metallfargen.




En sommerfugl, og noen sølvblomster.


Lokket.. 
Så nå er det bare å finne ut hva for slags skatter jeg skal ha oppi!

















2 kommentarer:

mArIoNiLoNa sa...

Du er så innmari kreativ. Hvor henter du ideene dine?

Unknown sa...

Hehe, takk snuppa. :)
Det popper bare plutselig inn i hodet.. Litt som tvangstanker innimellom..