Søk i denne bloggen

22. mars 2012

Munchkin

Er godt i gang med munchkinlua, og regner kanskje med at den blir ferdig i kveld! :)
Den skal bli laaaaaaang, og med dusk på. :)  Ble veldig fornøyd med rillekanten...

I den originale oppskriften er det ingen snor til å feste under haka, men siden jeg ikke følger oppskriften tror jeg nok at jeg skal ha med både øreklaffer og snor, så den ikke detter av det lille hodet. Hehe..

Synes det er morsomt å finne inspirasjon på nettet, men å lage fra eget hode etterpå. Da blir det ikke rein kopi, og man får kreativiteten litt. Veldig sunt!

Kom et stykke lenger etter at bildet ble tatt, men det gir et lite bilde på hvordan den blir... :)
Det er så moro å lage babyting, gleder meg til å lage til mine egne barn. Hehe...


Når jeg tenker på ordet munchkin, tenker jeg kjælenavn for et lite menneske(barn). Ifølge Wikipedia er det de små menneskene som bor i Oz. http://en.wikipedia.org/wiki/Munchkin




Et lite bilde av sovesnuppa må også med. Hehe.. den som sover synder ikke!





Ingen kommentarer: