Søk i denne bloggen

5. mars 2012

Veggis-Marit

Neida, jeg har ikke blitt veggis. Er altfor glad i burgere til det. Men kyllingindustrien får et mer og mer frynsete rykte, og jeg vet jo at kyllingen hos Prior ikke har det bra. Dessuten, alle har godt av å spise mindre kjøtt...

Såh, jeg har hørt om et produkt som skal både smake og føles som kylling, kalt Quorn!(redningen for alle veggiser? Hehe..)     Sjekk ut her -----------> Quorn

Lagde de bitene i dag, i Marits indisk supreme. Og ja, det føltes som å spise kylling, og smakte som kylling! Hvilket betyr, at da blir det mange middager fremover som kan spises med god samvittighet!

Produktene lå i frysedisken på Meny, sammen med allergimaten. Der hadde de mange andre vegetarprodukter også, som jeg tenkte å teste ut... Hvorfor spise kjøtt, hvis du får en erstatning som er minst like god???

Skal ikke bli helt vegetar, da kommer min kjære til å visne bort. Hehe, men å holde inntaket nede er en fin løsning for oss. Hvertfall på hverdagene....

Jeg kan absolutt anbefale dette produktet! Kjempenam!


Resultatet..








2 kommentarer:

mArIoNiLoNa sa...

Så flink du er da Marit :) var veggis i 4-5 år før jeg møtte Jon, så han levde på mye veggismat det første året. hahaha....

Unknown sa...

Takk snuppa :)

Får så dårlig samvittighet når jeg spiser kjøtt, så blir nok mer av dette og sjømat fremover.
Stian synes det var godt, så da er det jo greit. Hehe..

Er ikke så lett å være veggis hvis man bor sammen med en som er veldig glad i kjøtt. Hehe..
Var det pga dyrevern du var veggis?