Søk i denne bloggen

16. okt. 2012

Foto, Dublin, fly etc....

Om to dager reiser jeg til Dublin!!!!! Med verdens beste kor. Verdens beste mann burde jo vært med, men han synger ikke, så han får bli hjemme og passe barna. Hehe...



The Old Library på Trinity college, dette må da være Marithimmelen??


Det tar bare to timer å fly, men de to timene må jo fylles med underholdning. Jeg sjekket på nett, og heldigvis kan man ha med strikketøy på flyet, da dette ikke er kategorisert som farlig våpen. Puh!
Jeg får prøve å ikke stikke sidemannen med pinnene mine da.

Ellers har jeg shoppet litt fotostæsj i dag på eBay, det er farlig å bevege seg inn der med penger på kontoen!
Jeg kjøpte noe som heter bokeh. Dette er små figurplater du setter foran linsa på kameraet, og når du tar bildet blir lyset ute av fokus og lager masse figurer på bildet..  Ehhh.. kongeforklaring.


Stilig?

Ellers har vi bryllupsdag om to uker. Tenk det, tre år som gift!!! Dæven..
3 års bryllupsdag er lær. Og hva passer vel da bedre enn å kjøpe fotobag til kona i lær/skinn?? (Fake altså, det får være måte på) 
Jeg trenger noe å drasse fotostæsjet mitt rundt i, for nå er jeg lei av at jeg alltid har med meg feil objektiv når jeg er ute. Hehe. Det begynner å bli gammelt nytt liksom.

Sjekk denne da, er den ikke fin?? Alle bagene jeg har siklet på har kostet over 1500,- og det var uaktuelt sa mannen. Men så fant jeg jo denne til 250,- på nett. Solgt! Jeg vil ha noe som er litt finere enn de svarte nylonveskene..

Åh, jeg gleder meg til den kommer!



Nå er det bare å holde ut noen timer til, så er det bare en dag igjen til jeg drar!





Ingen kommentarer: