Søk i denne bloggen

14. okt. 2012

Refleksgenser

Denne genseren gikk fortere å strikke enn jeg trodde.
Jeg satt med den mesteparten av kvelden i går, og litt i dag.
Det gikk med 1 pk reflekstråd, og ca 100 gram garn til størrelse Small, den er ca 34 cm over ryggen.

Jeg må finpusse litt på knappehullene, men ellers er jeg veldig forøyd med den. Tass prøvde villig på, men la seg til å sove, så jeg har ikke sett den i bevegelse ennå. Hehe, trøtt liten gutt i dag.

I neste omgang skal jeg teste den samme oppskriften til Tira, for å sjekke størrelsen. Jeg tror kanskje hun er en M. Tass fikk størrelse S.

Jeg tar gjerne mot bestillinger på disse, og da går en del av summen til inntekt til FAPF.
Prisen avhenger litt av størrelse og garnmengde, samt om det skal være med reflekstråd.
1 pk refleks koster 70,-   jeg tar 100,- for jobben + ca 25 kr pr nøste med garn(Østlandsgarn/Baby Merino fra Nille) For å få litt til FAPF også vil prisen havne rundt 300,- pr genser.



  










Ingen kommentarer: