Søk i denne bloggen

9. okt. 2012

Trumfpoeng og kamera

Nå var det lenge siden jeg har blogget.
Jeg har fått strikket en del i det siste, men glemmer å ta bilder.
Telefonen min har ikke noe bra kamera, og da blir ting litt mer tungvint.

Men! Nå har jeg bestilt meg nytt kamera, og vi får håpe det gjør susen.
Jeg handler på Kiwi ca hver dag, og bankkortet mitt er knyttet opp mot Trumfkortet, slik at jeg får poeng for alt jeg handler. I løpet av et år blir dette litt, og jeg hadde nå nok poeng til å bestille meg et Canonkamera helt GRATIS!

Jeg har et lite kompaktkamera jeg kan bruke, men det er litt utdatert nå. Det får bli festkamera i stedet. Haha.
Når man er både foto- og gadgetgeek må man ha nye duppeditter å knipse med!

Så nå venter jeg i spenning på mitt nye Canon Powesrshot kamera.


Jeg vil anbefale alle der ute å knytte kortet sitt til Trumf. De har så sykt mye kult inne på Flust.no, hvor du kan handle for poengene dine. Vil du ikke det, kan du også ta de ut i kontanter.


Ingen kommentarer: