Søk i denne bloggen

18. mai 2012

Hipp hurra!

Hipp hurra for Norge, verdens vakreste og beste land å bo i!
Heldigvis tittet sola frem i går, slik at vi fikk feire nasjonaldagen med sol og deilig vær.
Jeg hadde selvfølgelig på meg min flotte Romeriksbunad, som jeg fikk til konfirmasjonen. Utrolig glad i den!
Fotogen som jeg er, har jeg selvfølgelig et vakkert bilde av meg med stasen på. På bildet har jeg glemt å ta på beltet og veska, men se for deg et belte i livet med sølvstøler på, og en matchende veske. 


Vi spiste lunsj hos min søte kollega, Trude på dagen. Etter det var det hockey og filmkveld, utrolig deilig å ligge slakt på sofaen noen timer.

Fikk til og med lurt inn en treningsøkt på slutten av dagen, så alt i alt må det sises å ha vært en flott, og vellykket dag!

Hvordan feiret du?

Ingen kommentarer: