Søk i denne bloggen

28. mai 2012

Test av sminkefjernerservietter

Jeg elsker sminkefjernerservietter! De er praktiske å bruke, når man bare vil fort i sengs. 
Det er også viktig at sminke og hudpleie jeg bruker er dyrevennlig, så nå kommer en omtale av to merker som er dyrevennlige.

Simple og Soft Style er dyrevennlige merker, som kan kjøpes i din nærmeste matbutikk. Det er derfor ingen unnskyldning for å ikke velge en av disse!

Først ut er serviettene fra Simple. Dette er de jeg har pleid å bruke til vanlig, og er veldig fornøyd med de.
De har en veldig nøytral duft ettersom de ikke inneholder parfyme, og er godt fuktet i pakningen. De inneholder ikke alkohol, eller olje og er tilsatt vitamin B5.
De fjerner sminken på en god måte. Inneholder 25 servietter, dermatalogisk testet.

Terningkast: 4 av 6




De andre serviettene jeg har testet i det siste, er fra Soft Style. Soft Style er Rema 1000 sitt eget merke, som er dyrevennlig. De inneholder parfyme, men de lukter ikke for sterkt, men svakt og behagelig.
Inneholder 25 servietter, og er miljømerket svanen. Dermatalogisk testet.
Det jeg synes er litt synd med disse, er at de er litt tørre, og fjerner ikke sminken like effektivt. Jeg må fukte de i springen, og føler at jeg må gni øynene lenger med disse for å få vekk all sminken.

Terningkast 3 av 6.


Min personlige favoritt er fremdeles serviettene fra Simple, men kan hende du liker en annen bedre. :) Lykke til!




Ingen kommentarer: