Søk i denne bloggen

14. mai 2012

Ny tatovering?

Dette er jo helt på siden av hobby, men har ikke så mye nytt å komme med.

Jeg er jo som noen vet, veldig glad i tatoveringer! 
Jeg har tre fra før, men har absolutt lyst på fler!

Ja, det gjør vondt noe så inni h*****e når det står på, men det er så utrolig verdt det! Å gå ut med en øm og sår kroppsdel med et vakkert kunstverk på, er den beste følelsen i verden!

Jeg sitter derfor nå og lurer på hva jeg skal tatovere neste gang...   Noen der ute som har noen gode forslag? :)
Jeg lurer litt på en old school svaletatovering, svaler symboliserer kjærlighet og lojalitet.
 Synes det er fint. 
Evt kunne jeg tenkt meg noe mer nedover høyresiden i forbindelse med føniksen jeg har der, nedover ribbeina og siden. Så stilig, men også vondt.. Ribbeina skal være noe av det verste å tatovere. Har touchet innom der med føniksen, og det var vondt!!!

Hmmmm... tar tid å få både time og nok penger. så har jo god tid. Men synes det er greit å være sikker først. Ikke minst på hvor den skal være også... Kunne også tenke meg noe kult på leggen... Er full av ideer!! 
Jeg bryr meg ikke så mye om at det kanskje ikke ser så bra ut når jeg blir eldre, da kommer jeg også til å gå med dekkende klær. Problem løst!

Her er de jeg har hittil, må bruke et gammelt bilde av ryggen fra da den var helt fersk(og rød), får ikke tatt bilde selv nå.

13 er lykketallet mitt.

Høyre ankel

Venstre underarm

Stella micat in hora nostri conventus.  

Høyre skulder.

Alle mine tatoveringer er tatt på Hellspawn tattoo. Fantastisk bra sted!

Ingen kommentarer: