Søk i denne bloggen

3. juni 2012

Slumpeveske

Har endelig fått fullført et prosjekt jeg startet på for en evighet siden.
Den morsomste måten å sy på, er ved å ikke tulle rundt med å måle, men bare sy i vei. Det anbefales ikke til seriøse prosjekter, og og gaver. Men til eget bruk går det fint.
Derfor er dette en slumpeveske, kun stoffrester sydd sammen på slump.
Synes den ble fin for det jeg. Hehe...  Skal aboslutt lage flere sånne, fikk litt dilla faktisk.

Det hadde holdt med en hank, for de ble ganske brede. Men denne ha to. Jaja...




3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin! Ønsker meg en sånn:-)
-Camilla T-

Johanne sa...

En sånn ønsker jeg meg også:-)) vil gjerne hatt litt lengre hank

Unknown sa...

Så hyggelig! :) Jeg skal lage flere i nærmeste fremtid... :) Prøve å få unna litt restestoffer.. De blir nok med litt lengre hank Johanne. :)