Søk i denne bloggen

12. juni 2012

Tøffel

Er i gang med 10-års gave til niesen min.. Hun fyller ti år, og blir skikkelig stor jente. Tida flyr så fort, og hun er snart voksen. Husker så godt da jeg så henne første gang på sykehuset, jeg sto med tårer i øynene og så på det nydelige lille vesenet... Snufs...
Og nå er hun blitt 10 år. Rart at ikke jeg har blitt en dag eldre på de åra da, haha.

Uansett, hun er jo en rocka liten frøken, og skal få conversetøfler av tante.
Fikler litt med å lage oppskrift, men tror jeg har fått det til ganske greit. Håper bare de passer. Har fått lengden på foten av mor, og de utvider seg jo en del. de blir vel ikke brukt før til vinteren, så har laget de litt for store.

Tenker å finpusse oppskriften etter hvert, og lage flere tøfler for salg. Hurra!
Man kan jo være både stilig, og varm på beina samtidig.

Foreløpig bilde, kom lenger etter dette men det gir et slags inntrykk hvertfall.



Ingen kommentarer: