Søk i denne bloggen

2. juli 2012

Back in business ( bilderas)

Det har vært så utrolig deilig med en uke ferie. Vi hadde noen utrolig deilige dager på hytta, hvor det har regnet og regnet og regnet og......

Men vi har spilt spill, jeg totalknuste Stian i Ticket to Ride(hahahaha!) vi drakk øl, spiste god mat og koste oss med snille voffer.

 

Vi fikk gått en tur opp på Fekjaløken, et av de fineste stedene jeg vet om på denne jord.



Sjekk de regnskyene i horisonten. 

Stian grusa meg i Disney.Monopol.

Jeg heklet brudesjal til Therese, som giftet seg nå på lørdag. Jeg glemte å ta bilde av det ferdige resultatet, men mens jeg heklet har Stian øvd på å spille gitar.

 


Da vi kom hjem, bakte jeg kake til bryllupet, støpte negler, hadde konstant hodepine og prøvde å slappe av litt mellom slagene.

 

Så var det bryllup!!
Våre kjære venner Kenneth og Therese ble endelig herr og fru i et vakkert bryllup... Måtte de få et langt og lykkelig liv sammen.
Jeg er så fornøyd med kjolen min! Den hadde skikkelig svingskjørt, som jeg jaggu fikk testa litt også. Det er ikke så ofte fru Simensen svinger på seg, men denne gangen var det veldig artig!

Uten sko, jaja.



Den kjekke mannen min var forlover, og var så flink og holdt tale.

Nå er det tilbake til hverdagen, og noen nye prosjekter og bestillinger ligger klare til å startes på.
Men først skal Stians 30 års dag feires, både i dag og til helgen. Hurra! Gratulerer med dagen kjære mannen min!









Ingen kommentarer: