Søk i denne bloggen

17. juli 2012

Bokinspirasjon

Det nye prosjektet går sakte fremover. Det kommer nok til å ta litt tid, men gleder meg veldig til resultatet!

Jeg elsker å se på, ta på, lukte på, kose med, kjøpe, eie og ikke minst LESE bøker!
Jeg har et hav av bøker som er kjøpt, men ikke lest. -Enda.
Men det er ingen grunn til å ikke kjøpe fler! :)

Jeg var innom Ark Manglerud( elsk <3 ) på en aldri så liten inspirasjonstur til jeg får penger og kan kjøpe meg flere bøker! :)
Jeg skal ha bibliotek en vakker dag, og det er ikke gjort i en fei å samle nok bøker til den dagen kommer. :)

Her er skattene jeg fant i dag, som en vakker dag, snart, skal få bli med meg hjem.
I tillegg venter jeg på flere godsaker i posten nå. 
Stay tuned!



Gleder meg til de står i hylla mi og venter på å bli plukket opp! Ferieuka i august blir leseferie. Hurra!



Ingen kommentarer: