Søk i denne bloggen

14. feb. 2013

30 day blog challenge- DAG 1

Write somehing basic about yourself.


Tja, hvem er jeg?

Jeg er snart 26 år, for tredje gang.
Er gift på fjerde året. Det går fremdeles fint.
Har to pelskledde barn jeg er veldig glad i.
Ingen bråhast med andre barn, de bråker så fælt!
Jeg er glad i håndarbeid, men armene mine liker det ikke like mye som meg dessverre.
Elsker å lese.
Elsker musikk.
Er ikke spesielt glad i andre mennesker, unntatt noen enkelt få. De liker jeg veldig godt!
Ellers er jeg veldig sensitiv for lyder, jeg blir sprø av pipelyder, dunking, smatting, slafsing, klikking med penner etc etc.
Kan ikke fordra frekke og uhøflige mennesker. Sier jeg hei til deg forventer jeg at du sier hei tilbake.
Liker ikke å bli tatt på. Min private sfære er nettopp det. Min.
Blir stadig overrasket over hvor mange idioter som vandrer fritt rundt i verden. Jeg møter ekstremt mange av dem hver eneste dag.
Har i dette øyeblikk en tåkete linse, noe som også er vanvittig irriterende.
Har nevnt dette før, men har fobi mot føtter. Inkludert mine egne.
Veldig glad i sarkasme. Uten det hadde hverdagen blitt trist.
Jeg har alltid rett. Alltid!

Noe som er viktig å vite: Stiller du meg et dumt spørsmål, får du et dumt svar. Dette lærte jeg allerede i sløyden på barneskolen, at er den eneste måten å takle idioter på. Takk Jan!


Jeg er egentlig ikke så sur som det høres ut til, men andre mennesker irriterer meg.
Det er derfor det er så flott at jeg har viet mitt liv til å jobbe innenfor kundeservice! Hehe..




Ingen kommentarer: